2008 og 2012 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vi skal kjøpe Emmaljunga city bag, og lurer på hva dere har hatt oppi denne bagen av vognposer, dyner, lammeskinn etc? Vi venter vinterbaby. Siden bagen ikke er så veldig stor, tenker jeg det er best med lammeskinn og dyne. Blir det varmt nok? Noen andre som har brukt det?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Dytter, dytter...har kjøpt citibagen selv!
Trulte76 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 jeg har ikke fått brukt mi enda da. Men jeg kjøpte en sånn sommerpakke som kom i juni. der følgte med vognpose i samme mønster som vogna. Å når jeg hentet den så har de lagt posen nedi. Ser ut som det går fint an å bruke den da. Tenkte jeg skulle ha ullpledd over vognposen igjenn jeg da.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 jeg har citybagen. gutten min er født i aug 07. da han lå i den i vinter hadde jeg lammeskinn og dyne. og en kjeledress på han. han var god og varm.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 er det plass til voksipose i citybagen? tenkte på å kjøpe den siden en veninne hadde kjøpt mykbagen, og der var det dårlig plass til voksipose.
vivi79med2tette Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Voksipose kan nok bli trangt. Har ikke prøvd det selv da jeg brukte den mest på sommeren. Ville gått for lammeskinn og dyne jeg. Evnt. Voksipose når barnet er større og går over til sportsdelen av vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå