Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 ....Har så driiiit vondt i skambeinet når jeg våkner om morgenen at jeg må ligge å ta noen øvelser før jeg står opp. Har vondt i ryggen og. Er dette en sammenheng? Noen som har hatt det slik? Er det bare bekkenplager? Sliter når jeg går og sitter i en stilling lenge. Gjør så syyykt vondt. Noen som har hatt det slik? Og kan berolige meg med at alt er iorden? Baby ligger med hodet ned, og jeg er 36 uker på vei.
Jokeren Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde bekkenløsning med gangbesvær de siste mnd av graviditeten. Hadde det akkurat som deg. Gå til legen og få det på papiret før du føder, så har du krav på gratis fysioterapi før fødsel og inntil seks mnd etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har det slik enda 4 mnd etter fødsel, men det er blitt litt bedere.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hi her. Tusen takk for svar....Det visste jeg ikke. At man kunne få gratis hjelp etter fødsel. Godt jeg spurte her da
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 anbefaller manuell terapaut fremfor fysio... har vert plaget siden ca uke 8, men først nå etter at jeg begynte hos manuellterapaut er jeg bedre... begynte for ca 2 uker siden, er nå i uke 34! Fysio satt meg bare på masse trening, som gjorde saken verre! Manuell terapauten fant problemet, og knakk og strakk litt og gir meg noen øvelser i tilleg.... som faktisk fungerer! Foresten er de og dekket:) Lykketill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå