StoltMammaForFørsteGang Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Jeg har en sønn på 6 mnd. som spiser så lite om dagen (vi befinner oss ikke i tropeNorge, så det skyldes ikke varmen). Han fikk 2 tenner da han var ca 5 mnd., men jeg klarer ikke huske om han spiste mindre da. Han klør forferdelig i munnen igjen, og jeg tror nye tenner er på vei. Er det noen som har merket nedsatt matlyst når tennene har kommet/som vet om det er vanlig? Ellers må jeg bare fortsette og lete etter årsaker...
Antro Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Ja! kjenner meg helt igjen. Min gutt fikk sine første tenner når han var 5 mnd, og fikk skikkelig dårlig matlyst. Nå har han en tann på gang øverst fremme og er 6,5 måned. I dag har han nesten ikke spist og har drukket svært lite. Hvilke andre symptomer har din? Sover han dårlig og er vanskeligere å legge?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Han er ikke vanskeligere å legge, men våkner oftere på natten...
hgutto Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 lillemor er 4 måneder., har hatt feber, løs mage og ganske rød i bleie området.. sover lite om natten, skal puppe mye.. kan d være tennene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå