Gå til innhold

Jeg ler meg ihjel av mannen og hans maskiner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann (og hans familie) er sånn at han alltid må ha et kult verktøy for å få gjennomført noe. Flaks for ham at han jobber i et uleiefirma som da har tilgjengelig både gravemaskin, spikerpistol og hoppetusser ;o)

men i dag har han altså fått med seg broren sin for å klippe den sinnsykt forvokste hekken. Og hva trilla han inn i gården med nå? JOda, en svær, enorm DUMPER!!

*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er gøy med disse gutta! Alt som durer i tillegg er jo bare heeelt fantastisk :o)

Skrevet

Hehe, jeg må jo le litt ekstra for den kjører ikke mer enn 35kmt, så han får nok kost seg på vei til søppelfyllinga i morra tidlig tenker jeg :o)

Litt "belastende" kan det jo alltids være også. Med en gang vi snakker om et eller annet vi skulle gjort i huset (selv om det er såre enkelt og man knapt trenger mer enn to tomme hender for å få det til) er det UMULIG å få gjort hvis ikke det involverer en kul sag, drill eller dings....

Skrevet

hehe, dette høres ganske kjent ut gitt. sambo kjører gravemaskin til daglig, og elsker alt som durer. så her hjemme har vi et stort akvarium fylt med sand og maskiner. en slags utstilling. ellers kjører han traktorer som de har på gården her, så har han atv å snøscooter selv...

Menn...

Skrevet

Tror mennene våres føler seg tøffere visst den har ett verktøy i hendene. Mannen min er sånn. Spes da vi er på hytta til mamma og pappa å han får kloa i motorsaga. Han vokser jo flere cm ( i høyden) bare for at han har ett verktøy i henda. åsså sier han. Ta bilde av meg nå a hehehehehehe

Skrevet

Da naboen her skulle låne traktor av svigers, var det jo (selvfølgelig) min kjære som bare måtte kjøre den fra svigerfar og hit :o) selvom det er en gammel haug, som han selv sier :o) verktøy har vi nok av da han er tømrer...det kryr av dingser her..og en ting har jeg lært..man får ALDRI nok verktøy :o) hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...