Vilhaentil! Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Ja det holder jeg på med nå. Gleder meg sånn til å spise, skikkelig utålmodig her jeg sitter.... Flere krabbeelskere her?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Åh, nå fikk jeg flashback til barndommen på Sørlandet ) Hver sommer pleide besteforeldrene mine samle hele familien + litt venner og naboer på plattingen bak huset og koke krabber. Ungene syns jo det var såååå stas med krabbene som løp over kjøkkengulvet (for vi måtte jo tøyse litt først), go så fikk vi de tynneste beina som snack ) Mmmm!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Å ja, det er nydelig. Spiste krabbe i helga, og om 3ukers tid skal vi på hytta for å lyse krabbe og ha krabbefest...gleder meg til det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå