Gå til innhold

Koker på krabbe:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det holder jeg på med nå. Gleder meg sånn til å spise, skikkelig utålmodig her jeg sitter.... Flere krabbeelskere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, nå fikk jeg flashback til barndommen på Sørlandet :o) Hver sommer pleide besteforeldrene mine samle hele familien + litt venner og naboer på plattingen bak huset og koke krabber. Ungene syns jo det var såååå stas med krabbene som løp over kjøkkengulvet (for vi måtte jo tøyse litt først), go så fikk vi de tynneste beina som snack :o) Mmmm!

Skrevet

Å ja, det er nydelig. Spiste krabbe i helga, og om 3ukers tid skal vi på hytta for å lyse krabbe og ha krabbefest...gleder meg til det :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...