Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Og ble litt lei meg. Mange som har imot alenemødre. Og barn med flere. Je venter 4 ungen alene, hun eldsta har egen far,og de 3 andre en annen. Altså 2 fosjelige far. Så for og unngått og få fler fedre enn 1, skulle jeg da bare hatt hun eldste??for flere med nr1 var/er helt utelukket. For meg gjør det ingenting med 2 fosjelige, men synes det er leit hvis folk ser ned på meg, pga jeg er alenemor med 2 fedre til barna mine.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 kjente litt på det jeg og. jeg er syk og har vært ute av arbeidslivet i mange år, før jeg klarte å kjempe meg igjennom en ny utdannelse. men må si at det var mange der i tråden som tror sånne som meg er late. tror egentlig folk som har så mange fordommer mot folk dem ikke kjenner, egentlig har veldig liten livserfaring. ellers ville de vite at ting som regel er annerledes enn de ser ut som ved første øyenkast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå