Gå til innhold

Dere med tripp-trapp stol!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den like fin som da den var ny?Vår stol er 1,5 år gammel men har masse "sprekker" i treverket. Noen andre som har opplevd det?Noen som har klaget på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag!

Jeg har hatt vår i 3 år og den er det kun flekker etter mat på (hehe).. Ingen sprekker eller noenting. Samme med venners stoler som er enda eldre enn min.

Skrevet

Kan jeg klage uten kvittering da?Aner ikke hvor den kan være....

Skrevet

Ring til butikken og forhør deg først. Hvis det er en møbelbutikk så har de deg kanskej i datasystemet sitt? Da trenger du ikke kvittering. Skulle butikken slå seg vrang, så hør hos leverandør (stokke) og hør hva de kan gjøre for deg.

Skrevet

Jeg har min gamle, dvs den er over 25 år gammel. De eneste skadene på den er de jeg lagde med overlegg da jeg var ca 7 år...

Skrevet

Send gjerne mail med bilde. Hvis butikken ikke tør si på stående fot at det er en skade de vet de vil få kreditert hos leverandør, og du ikke har "kjøpebevis" kan det godt være de ikke vil ta ekstraarbeidet. Men om du gjør det enkelt for dem, så er de virkelig kjipe om de ikke hjelper deg.

Skrevet

Har to tripp-trapp stoler, den ene er 3 år og den andre 5. De ser nesten nye ut fortsatt. Så jeg hadde sbsolutt klagd.

Skrevet

Vår er over 30 år gammel og god som ny.

Har vært malt et par ganger da.

Skrevet

Aner ikke hvor gammel min er, den har gått i arv, men den ser kjempefin ut enda!

Skrevet

Jeg er en som er 3 år og en som er 1 år, og begge de er helt fine i treverket.

Ville klaget!

Skrevet

Vi har en etter meg.... dvs den er ihvertfall 22-25 år gammel...Og like fin i dag.

Men jeg har sett at de man kjøper i dag er "simplere" i tre-verket enn den vi har, mye lettere tre... Men vi må jo likevel kjøpe en slik så lillebror får en slik også.

Men over til din stol... klag!!!! En stol av den typen skal ikke begynne å sprekke opp etter så kort tid.

Skrevet

emin fikk sånne sprekker veldig fort... hadde bare brukt den et par mnd.. etter 4 mnd så den virkelig ikke ut! klagde til babyshop der jeg kjøpte den og fikk ny helt uten spm... de ringte stokke og fikk en eller annen kode eller noe... men null problem altså! Og jeg hadde ikke kvitering! Tror vel egentlig du kan gå til hvilken som hels stokke forhandler... uansett om du har kjøpt den der eller ikke.. er stokke som tar der på sin kappe... ikke butikken!

Må smatidig si at min fra jeg var liten er like fin! Den lever fortsatt hos min tante og onkel... har overlevd meg og 5 barn der! Så skal holde lenge!

Skrevet

Kommer til å klage ja siden den tydeligvis skal holde seg fin leeeeenge!!!

Takk for svar:-)

Skrevet

He he er vel ikke så lurt å be om annen farge med det samme....Angret egentlig på fargevalget(svart) da absolutt alt av støv vises så sinnsykt godt!! Men får vel være fornøyd hvis jeg får ny stol da hehe:-)

Skrevet

Tuttas stol er 26 år gammel snart så kan vel ikke klage på den ;o)

Men den er veldig flott også da i treverket ennå :o)

Skrevet

Vi har arvet vår, og gutten vår er den tredje som bruker stolen. Nå er han 6 år og bruker den som "kontor"stol ved pulten sin. Den er like fin som ny etter at vi brukte dampmaskinen for å få av klistremerker på den. Ingen sprekker.

Skrevet

oi!

da ville jeg klaget.

vi har to sånne stoler.

den ene er så gammel at jeg brukte den da jeg var liten, og den andre er 2,5 år gammel. de er nesten like fine begge to!!! min gamle er jo litt mer slitt så klart... men ikke mye..

Skrevet

Hva slags merke er det på stolen din HI?

Stokke har iallefall 5 års garanti på treverket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...