Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 navnene? Emma Milla Hvilket er finest? Andre fine jentenavn som passer til Karoline?
**¤¤** Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Likte begge navnet:) Men syns Emma passer til Karoline
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hva med litt fantasi? Emma er ett av de mest normale barnenavnene. jeg vet om 4emmaer bare i nabolaget her. Emma er ikke ett fit navn engang, minne rom hemma. Milla er et liksom navn. kallenavn fra kamilla, kortform fra kamilla. Oppfinnsomhet takk i navn?!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hva i huleste er det for et svar da? HI ber om meningene om disse navnene, ikke om at noen skal fortelle henne at hun må velge andre navn. Så lenge hun liker navnet Emma eller Milla, spiller det vel ingen rolle om det er motenavn eller noe du mener er en forkortelse. Til HI. Jeg syns at Emma passer best med Karoline. Kjempefint sammen.
Gifteklar:0)) Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hmm, jeg syns begge er fine men ville nok selv valgt Emma.
Bare™ Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Så å komme med sin mening i disse trådene er bare for de som LIKER forslagene? Hm. det forstod ikke jeg det som. Er du sååå hårsår håper jeg inderlig du har det bedre i RL.- ..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Det jeg tror anonym mente, er at Emma er "fantasiløst" ift Karoline. Emma er blant de ti mest brukte jentenavnene siden 98... Hva med Martine? Hvis du liker den sjagener??
KaMa Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Syns begge navnene er streite og greie navn. Men for å tilfredsstille anonyme dibbere som mener navn skal være kreative, så foreslår jeg Emilla.
prebs Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Jeg liker begge navnene veldig godt, men Milla er minst brukt - så jeg holder en knapp på det!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Er vell ikke så nøye at mange heter det? Hvis navnet er fint. Faktisk det mest brukte jentenavnet igjennom tidene er Anna. Hvis et navn er fint, så hvorfor ikke Synes Emma er finest;) Milla er også fint, men er litt enig at det er mer som et "kallenavn" . Har ei venninne som heter Camilla, hun ble kallet Milla
Gjest Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Synes ingen av navnene er så kjedelige jeg, da. Kjenner dessuten bare en norsk Emma (vet om tre vel og merke, men jeg kjenner bare den ene...) Så for meg er det ikke så utrolig overbrukt... Kjenner også bare en Mila - er det slik at alle andre kjenner tusen av disse? Jeg må vel bo et sted der navnet aldri ble så veldig populært jeg da... Jeg synes Emma er finest og står finest til Karoline. Men Milla er søtt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå