Gå til innhold

Besto oppkjøringen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer liksom ikke å være SÅ glad:) Tenker j bare på lille gutten som kommer jo!

Men litt deilig å være ferdig med det. Slipper å være avhengig av sambo når den lille skal kjøres til kontroll O.l.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Så flink du er!!!!

 

Det er kjempe deilig. Har hatt den i 2mnd jeg nå... Du kommer til å lure på hvordan du klare deg uten.. hehehe...

Skrevet

Sikkert! Er j 28 men måtte noe som å få barn fr å motivere meg til å ta lappen. Men er vanvittig glad for å være ferdig med det og besto teorien og oppkjøringen på 1. så litt stolt:)

 

2 mnd? så flinke vi er:)

 

 

Skrevet

gratulerer så mye med lappen. Nå trenger du ikke tenke på den mere:) Nå kan du tenke på og glede deg over den lille som snart kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...