Mamacita og Sebastian:) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Klarer liksom ikke å være SÅ glad:) Tenker j bare på lille gutten som kommer jo! Men litt deilig å være ferdig med det. Slipper å være avhengig av sambo når den lille skal kjøres til kontroll O.l.
Meg, J & L Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer!!! Så flink du er!!!! Det er kjempe deilig. Har hatt den i 2mnd jeg nå... Du kommer til å lure på hvordan du klare deg uten.. hehehe...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Sikkert! Er j 28 men måtte noe som å få barn fr å motivere meg til å ta lappen. Men er vanvittig glad for å være ferdig med det og besto teorien og oppkjøringen på 1. så litt stolt:) 2 mnd? så flinke vi er:)
Trulte76 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 gratulerer så mye med lappen. Nå trenger du ikke tenke på den mere:) Nå kan du tenke på og glede deg over den lille som snart kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå