Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytta som du kanskje ser nettopp nick, og siden jeg kom på at jeg skulle gjøre det fordi jeg hadde sett den tråden din fra et par uker tilbake, så fant jeg jo i samme slengen en annen tråd hvor jeg var nevnt (med mitt gamle nick Yadda) - og TENK! Du husker meg! :) Det var koselig gitt, første gangen jeg blir husket her inne. :)

Grattis med tut'en forresten!! Så nydelige unger du har (måtte jo inn og kikke på bildet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg så deg lenger oppe her nå så dytter jeg litt...

Beklager å gi deg ekstra hodebry i ammetåka (ang. nickbytter, hehe).

Skrevet

hehe, klart jeg husker deg! Hadde en periode hvor jeg la ut mange tråder og du svarte på først på flere av dem. Var kanskje ikke så mange andre som gadd. hehe Men i hvert fall, satte så utrolig pris på svarene dine der og da og følte nesten at du kunne vært en jeg kjente irl. Du er en going! ;)

Jeg er ganske så dritstolt av ungene mine. Skjønner ikke hvordan de ble så nydelige! hehe Og lillegutt er et prakteksemplar hva det gjelder soving på natten, så jeg våkner uthvilt som nybakt tobarnsmamma. DET hadde jeg ikke ventet!

Skrevet

Hehe, jeg husker den perioden der, var helt vill på å svare her inne, tror til og med jeg lå på den listen over 'postet flest svar' noen dager!! Huffameg.. og det mens jeg jobber.. :(( (pluss på kveldstid da). Får skylde på at jeg er skikkelig lei hele jobben og alt som er, meeeen må nok ta meg i nakken og bli litt mer effektiv fremover.

Så heldige dere er som har fått et sånt prakteksemplar!! Tenk å våkne uthvilt når du har to stykker, gikk nesten to år før jeg begynte å våkne uthvilt med førstemann! Men han har jo egentlig vært supergrei med soving da, har bare våknet litt mye om natten antagelig pga drømmer. Krysser fingre for at nestemann blir like grei - det går jo tydeligvis an å få to greie på rad! :) Ser forresten at første din er på alder med min - min gutt er født i juni 2006. Har ikke begynt på nr 2 enda men det er like om hjørnet kjenner jeg... :)

Skrevet

Hurra for drittjobb! Du gledet meg i bøtter og spann i hvert fall. Jeg satt nå bare her og kjedet meg og fikk lite respons i retur... bortsett fra fra deg da! ;)

Frøkna har først blitt flink til å sovne selv og sove hele natten nå de siste mnd, før det var hun helt håpløs. Glad jeg har gått hjemme med henne for å si det sånn. Gjør ikke noe om man går i koma da liksom. Det artige er at lillegutt våkner en gang for mat, mens hun gjerne har våknet to ganger i det siste. Pappa tar henne på natten, så han er litt små sur for det. ;)

Det er gøy med to altså! Anbefales på det sterkeste! ;)

Skrevet

Er ganske sikker på at det er pappa's tur til å ta seg av storesøster når hun våkner på natten nå ja. :) Det er sikkert en omveltning for henne også, med ny baby i huset. Går sikkert ikke lange tiden før hun begynner å sove hele natten igjen. Et triks som funket hos oss var å vente litt med å gå inn når han skrek på natten. Oppdaget nemlig at han ofte bare skrek i søvne, og når vi da gikk inn til han, så våknet han enda mer og dermed var spetakkelet i gang! Utrolig deilig nå som han sover hele natten - får lade batteriene en stund til før vi går igang med nestemann, men jeg ønsker meg helt klart to. Samboeren min har sagt det samme hele tiden men trekker litt på det nå som tiden nærmer seg (vi har nemlig tenkt litt på når vi skulle begynne å prøve igjen). Nå sier han bare 'ja vi får se' hvis jeg begynner å snakke om ny graviditet eller ny baby, hehe..

Nei nå skal jeg hjem gitt! Ha en super ettermiddag i finværet! Får nyte det mens det varer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...