Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vepsestikk er vondt altså!

Satt ute i lunchen på jobb og kosa meg med mat, også har en liten veps klart å smyge seg ned og innafro toppen min, og den lille ekle saken stakk meg 2 ganger rett under ene puppen!

Jeg så sikkert superlur ut der jeg spretter hylende opp fra stolen med maten min i alle retninger og begynner å flashe hele frontpartiet..

Dusteveps, håper du angrer bittert, det kommer en dag imorra, jeg skal nok finne deg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumme dumme veps, hva pokker skal de innefor klærne til folk. Skal hjelpe deg og "banke" alle vepsene som kommer vår vei:)

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men jeg "ser" deg for meg :o))) Minner meg om en liknende episode om sjefen min (hun likner litt på barbie - på en pen måte) og da hun trodde hun fikk en veps i utringningen dro hun singleten ned under puppene og begynte å riste på dem - til gutta ved nabobordets STORE fornøyelse, hehe....

Men sånn for lindring, ta litt sukker og eddik i et plaster og legg over, evt dypp en sukkerbit i eddik og gni på - det hjelper faktisk! Kanskje ikke anledning til å gjøre det akkurat nå, men prøv når du kommer hjem.

Skrevet

Den vepsen har nok alt fått sin straff. Vepsen dør etter den har stikki. Så da blir det vel en annen veps som må bøte med livet visst du ser den. :-)))

Jeg ble stukki i fingeren en natt. Den har nok kommet inn vinduet åsså syns han vel hodeputa min så god ut. Våkna når den stakk. ushhh så vondt. Fingeren hovna opp skikkelig. Vepsen var borte, men da jeg sto opp om morgenen så lå deg jævelen død på soveroms gulvet :-)

Skrevet

*ler rått* Ja, da ser jeg ikke DEN imorra nei..

Men såå mye veps da, bare på ene tallerkene min fant jeg 4 stk som kosa seg, imens et ukjent antall svermet rundt omkring..

Skrevet

Nei du gjør nok ikke det ( ler rått jeg å ) men det er sikkert noen søstre eller brødre av den jævelen du kan smelle til.

Ta med en stor hammer å knus dem...

LYKKE TIL SOM VEPSEKILLER I MORRA DA.

Skrevet

Uff....

Samme skjedde med meg i går. Lå og sov på sofa og hadde døren til balkongen åpen. Det var så sinnsykt varmt. Våknet av at en veps holdt på å stikke meg på halsen.

Det gjorde sinnsykt vond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...