manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei,jeg har kjøpt pergotime på lillepille,men er litt i tvil om jeg skal begynne å ta den.. Her er saken; jeg var hos lege for utgreiing oktober 06,ble fastslått at jeg hadde over 15! umodne egg i hver eggstokk,og legen mente jeg ikke hadde eggløsning,men han mente også at jeg ikke hadde noen andre tegn på pcos,så jeg er derfor usikker på om det er pcos jeg har? Men han ville likevell starte meg på pergo feb.06. MEN! (lykke!!) jeg ble gravid av meg selv (?) rett etter utgreiinga, jeg lurer derfor på (dette er muligens et dumt spørsmål) ,kan det være at alle testene (innvendig u.l) har gjordt slik at et egg løsnet? og det er dette som gjorde at jeg ble gravid den gangen? I allefall,nå er min nydelige sønn 1år,og vi er klare for nr to,men e.l ser ut til å la vente på seg.. hva ville dere gjordt? blir veldig glad for svar!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg tror nok ikke at det var testene som gjorde at eggene løsnet, det var nok kroppen din som ordnet opp i det selv:) Men siden så mange egg hadde samlet seg opp av seg selv, så ville jeg vært litt forsiktig med å begynne på pergo uten å bli fulgt opp. Du kan jo bestille deg en time hos gyn for å sjekke hvordan det ser ut nå. Hvis det ser greit ut, så kan du jo ta sjansen på å begynne på pergo. Kanskje til og med du får det av gyn:) Lykke til!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 ikke ta pergotime uten skikkelig oppfølging av legen din!!! du kan overstimulere eggstokkene dine .. å det er ikke positivt. d kan ende i masse cyster.
Ballerinas Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Men på en annen side, mange får jo pergo uten noe som helst oppfølging av legen sin, og de kan jo også bli overstimulert! Men såklart er det tryggest å få klarsignal fra legen.. Tror jeg ville holdt meg til enkel kur i allefall Foresten, hvordan er det å handle på lillepille? Går det greit gjennom tollen og slik?
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei,takk for svar! har ikke fått pakken i posten ennå,men den ble visst sendt idag,virker veldig seriøst, og har allerede fått mange mailer om hvor jeg kan henvende meg hvis jeg lurer på noe osv. forhåndsbetaler,så jeg regner med at jeg får pakken i posten uten noe styr..
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 takk for svar! jeg skal vurdere det nermere jeg har mottat kuren i posten..lese litt mer om den.
Ballerinas Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Høres bra ut, lurer på om jeg skal bestille en pakke ekstra, har resept på en, men får EL så sent så kanskje jeg får el tidligere av dobbel, noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå