Gjest fantasiløs Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kjente jeg klødde noe grådig litt på innsiden på låret i går, igjennom ola-buksa. Så gikk det over. Var nettopp på do, og da jeg skulle dra opp buksa så jeg DET digre blå/røde merke på låret! Ser det er et lite stikk der også, sikkert myggestikk. Men, hvorfor i granskauen det digre merket da? Ømt er det og. Hva er det her for noe da? Synes det ser skummelt ut. Er det skummelt? Jeg pleier aldri å få blåmerker uten grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå