Gå til innhold

hjelp - hva er dette her??


Gjest leiavfolksomikkeforstår

Anbefalte innlegg

Gjest fantasiløs
Skrevet

Kjente jeg klødde noe grådig litt på innsiden på låret i går, igjennom ola-buksa. Så gikk det over. Var nettopp på do, og da jeg skulle dra opp buksa så jeg DET digre blå/røde merke på låret! Ser det er et lite stikk der også, sikkert myggestikk. Men, hvorfor i granskauen det digre merket da? Ømt er det og. Hva er det her for noe da? Synes det ser skummelt ut. Er det skummelt? Jeg pleier aldri å få blåmerker uten grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...