Lisa'80 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har hatt regelmessig mens siden fødselen for et år siden, nå er jeg 3 uker for sen, men får bare negative tester. Har hatt masse menssmerter,murringer,vondt i korsryggen og kvalme den siste uka. Er d mulig at jeg er gravid når testene etter SÅ lang tid fortsatt er negative? Huff, blir gal av dette, kan ikke være gravid nå:-( Blir veldig takknemlig for svar!! Har også stikkinger inni skjeden og vondt i skambenet..
Værinne Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Dette høres nesten ut som meg... i en periode kom ikke mensen til normal tid (har regelmessige sykluser), men ca. 3 uker etterpå. Hadde fra ikm sterke murringer, fikk så etterhvert veldig vondt i lyske, lår mm, samt feber - begynte da å blø (altså ca. 3 uker etter ikm). Lurer på om dette var en SA. Jeg testet ikke (var fersk prøver og ville avvente å se om mensen kom........ :=). Jeg ble sengeliggende. Tok en test noen dager etterpå, men den var negativ. Var veldig ubehagelig dette! I dag hadde jeg tatt en tur til legen med disse smertene.
Lisa'80 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Tusen takk for svar!!!:-) Dro til legekontoret i går for å ta test, men ble sendt hjem med beskjed om å ringe å ordne meg legetime fordi dette hadde dem ikke tid til!! Hørt sånn?? I dag er første dag med lite eller ingen smerter, skjønner ingenting jeg:-( håper det er som hos deg, at den plutselig kommer nå:-)
Værinne Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Det var frekt!!! Skjønner ikke at de bare kan overse deg slik. Vi får håpe at du før blødninger snart, så dette order seg. Hos meg var syklusen normal igjen i den påfølgende perioden Har hatt det slik bare denne gangen, men en gang senere var mensen ca. 1 uke forsinket (testet da flere ganger negativt). Hadde også da sterke murringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå