Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelmessig mens siden fødselen for et år siden, nå er jeg 3 uker for sen, men får bare negative tester. Har hatt masse menssmerter,murringer,vondt i korsryggen og kvalme den siste uka. Er d mulig at jeg er gravid når testene etter SÅ lang tid fortsatt er negative? Huff, blir gal av dette, kan ikke være gravid nå:-( Blir veldig takknemlig for svar!! Har også stikkinger inni skjeden og vondt i skambenet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres nesten ut som meg... i en periode kom ikke mensen til normal tid (har regelmessige sykluser), men ca. 3 uker etterpå. Hadde fra ikm sterke murringer, fikk så etterhvert veldig vondt i lyske, lår mm, samt feber - begynte da å blø (altså ca. 3 uker etter ikm). Lurer på om dette var en SA. Jeg testet ikke (var fersk prøver og ville avvente å se om mensen kom........ :=). Jeg ble sengeliggende. Tok en test noen dager etterpå, men den var negativ. Var veldig ubehagelig dette! I dag hadde jeg tatt en tur til legen med disse smertene.

Skrevet

Tusen takk for svar!!!:-) Dro til legekontoret i går for å ta test, men ble sendt hjem med beskjed om å ringe å ordne meg legetime fordi dette hadde dem ikke tid til!! Hørt sånn?? I dag er første dag med lite eller ingen smerter, skjønner ingenting jeg:-( håper det er som hos deg, at den plutselig kommer nå:-)

Skrevet

Det var frekt!!! :( Skjønner ikke at de bare kan overse deg slik. Vi får håpe at du før blødninger snart, så dette order seg. Hos meg var syklusen normal igjen i den påfølgende perioden :) Har hatt det slik bare denne gangen, men en gang senere var mensen ca. 1 uke forsinket (testet da flere ganger negativt). Hadde også da sterke murringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...