Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Leste endel innlegg på "fordomssiden". Må si jeg blir helt stum! Fint at folk innser at de har fordommer, men ialledager da! Er jo ikke mulig å tenke slik endel av disse folkene skriver? Er det seriøst for å provosere eller? Hååååååper virkelig det!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Tydligvis er det mulig! Helt sprøtt spør du meg. Synes synd på barn som må vokse opp med slike fordommsfulle holdninger til alt som er litt anderledes eller vannsklig å forstå her i verden.
**¤¤** Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Enig. Syns ikke noe særlig om den fordomsliste.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Nå har jeg ikke lest hele den tråden, bare noen av de første svarene. Jeg tror uansett ikke at folk mener det de skriver alvorlig. Jeg tenkte litt selv da jeg så den, og det er mye jeg kunne skrevet - men jeg går jo ikke rundt og tror på mine egne fordommer - jeg vet jo at det er nettopp det de er - fordommer F.eks syns jeg folk som skriver "beibis" (eller verre; "bebbis") virker utrolig umodne, men jeg er selvfølgelig fullstendig klar over at de kan være reflekterte og voksne mennesker, selv om de har en annen uttrykksmåte enn meg Samme med utlendinger; tanken "jævla utlendinger" slår meg hver gang det er noe på nyhetene om vold og kriminalitet som involverer våre nye landsmenn, samtidig vet jeg jo at ikke alle er sånn. Heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå