89bine89 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 hei jeg er en jente på 19 år som har termin i oktober(L) jeg hadde håpet på å kanskje komme i kontakt med andre som er i lik situasjon ...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Blir 20 i oktober, og skal ha i oktober=)
Malin&TE Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Blir 19 i november, og har termin om 13 dager !
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jent 20 i november, termin 17. oktober :-)
*min lille sin!* Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 hei , jeg er 21 og venter i september har du nettby?
Topprisen Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Jente på 20 fra rælingen her, venter mitt første i september
89bine89 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 ja det har jeg =) kalller meg 89bine89 du da ?
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Heia:) Jeg er 19 å venter i februar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå