Gå til innhold

Jente 19 her :) flere av dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er en jente på 19 år som har termin i oktober(L)

jeg hadde håpet på å kanskje komme i kontakt med andre som er i lik situasjon ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir 20 i oktober, og skal ha i oktober=)

Skrevet

Blir 19 i november, og har termin om 13 dager ! :)

Skrevet

Jent 20 i november, termin 17. oktober :-)

Skrevet

å så koselig =) dere er fra da ?

Skrevet

hei , jeg er 21 og venter i september ;) har du nettby?

Skrevet

Trondheim her=)

Skrevet

er 20 og har termin i november :)

Skrevet

Jente på 20 fra rælingen her, venter mitt første i september :)

Skrevet

ja det har jeg =) kalller meg 89bine89

du da ?

 

Skrevet

Heia:)

Jeg er 19 å venter i februar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...