Nemofish Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Lurer på å kjøpe en slik brukt, og kunne tenke meg å høre erfaringer fra noen som kjenner vogna litt.
Feita Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Venninnen min kjøpte en i 2005 til snuppa si. Den ser nesten ubrukt ut fortsatt, men hun er superflink til å ta vare på tingene sine og tørker og vasker den innimellom, slik at flekkene ikke setter seg. Ikke en rustflekk eller noe på understellet. Hun sa hun synes den kunne være litt tung (opp trapper og sånn), men samtidig er den veldig stabil og velter ikke lett. Hun er i hvert fall veldig fornøyd og anbefaler det gladelig
Sivalur Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Vi har den!! Er kjempefornøyd!! Småen brukte bagen til han var ca 9 mnd (nå var han fornøyd med å ligge der da, men bagen er ganske stor). Kjøpte vogn med sånn håndtak som du kan snu i begge retninger, det har vært veldig greit når vi har vært på trilletur i solen, eller hvis vi skal trille for å få han til å sove (sovner fortere hvis han ikke ser oss ) Kan bare si at jeg er veldig fornøyd. Kjøpte en brukt Simo kombi til å ha som sovevogn i barnehagen, og den virker mye større og tyngre. Bagen på den er noen cm lengre også, så det er nok en større vogn. Brioen er jo litt stor hvis du skal ha den mye inn og ut av bilen, men det går helt fint.
Nicita73 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har -06 modell, elsker den vogna, kommer ikke til å kvitte meg med den før jeg må
Dotten Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Enig med alt de over her skriver. Har selv en fra 2005 og den er også like fin. Kan snu håndtaket begge veier. Snuppa hadde også baggen til hun var godt over 9 mnd. Ikke var det trangt heller, men en voksipose er ikke å anbefale i baggen da! Løp og kjøp
Dotten Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 PS: Har fortsatt min og bruker den enda. Snuppa fyller 3 år til høsten, men som sportsvogn er den fortsatt mer enn stor nok for henne, og hun ser ikke ut som en forvokst baby i vogna... he, he. Skal ikke kvitte meg med min nei. I tilfellet vi får en lillebror/-søster
Nemofish Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Høres jo veldig lovende ut! ) Har et par ekstra spørsmål også, om dere gidder å svare! Hvor mye ca koster vogna ny? Hvordan er sittedelen? Jenta vår er ganske lang... Og er det grei plass til voksipose med barn i om vinteren? )
Dotten Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Vi betalte ca 7 000 for vogn + stelleveske som matchet i 2005.
Nicita73 Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Tror den koster 7-8000 ny nå. Voksipose får du fint plass til. Tror jeg tok bort bagdelen når lillegutt var ca. 5 mnd. gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå