Gjest fantasiløs Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kjente jeg klødde noe grådig litt på innsiden på låret i går, igjennom ola-buksa. Så gikk det over. Var nettopp på do, og da jeg skulle dra opp buksa så jeg DET digre blå/røde merke på låret! Ser det er et lite stikk der også, sikkert myggestikk. Men, hvorfor i granskauen det digre merket da? Ømt er det og. Hva er det her for noe da? Synes det ser skummelt ut. Gravid er jeg og..
Gjest fantasiløs Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Får man lettere digre blåmerker når man er gravid?
Mamsen og lillegutt Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 huff....høres vondt ut... kan jo være at du reagerer allergisk når du er gravid. at det har noe med hormoner å gjøre.... Vet ikke helt jeg.
RødRev Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 øhm, aner ikke hva dette er jeg du.. skulle gjerne svart, men hvis du er veldig urolig bør du ringe fastlegen din. Men helt ærlig høres det kanskje ut som noe harmløst som går over av seg selv?? Hva tror du?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hvis det har hovnet opp bør du markere rundt opphovningen med penn for å se om det blir mer hovent. Gjør du det så oppsøker du lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå