Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 ble jeg virkelig skuffet. Trodde det var oppegående mennesker som er her, men der tok jeg feil. Føler at jeg ikke har noe her å gjøre lenger. For jeg ble skikkelig skuffet. Føler at alle hakker ned på meg. Ok, jeg fikk barn veldig ung og har barn med forskjellig fedre, men det er en grunn til det. Jeg er uføretrygd, men jeg vil gjerne i jobb igjen. Jeg har ikke full ført skolen, men har en grunn til det. Så jeg takker for meg og håper dere for et fint liv.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Fint, for jeg VIL ikke ha deg her. Hadet:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Ha et fint liv du også. Er glad for å bli kvitt sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hehe las den lista jeg også. Enten skriver folk ting de ikke mener, eller så synes jeg oppriktig synd på enkelte her inne. Uansett, synes det er rart folk med barn kan oppføre seg slik, hvordan blir barna når de vokser opp med slike mødre?? Ikke rart det er krig i verden spør du meg!!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Neimen, dritt nå i de der trangsynte dib damene da ) De skjærer alle over en kam i en slik liste, betyr jo ikke at de har noe imot deg som person. Må ikke ta deg nær av slikt kjære deg! Dessuten så er det mange fordommsfulle kjerringer her som klager over det meste, men det er jp ikke noe å bli lei seg for! Jeg er en enslig ungmor, skal begynne på uni først nå og har dysleksi så jeg følte meg også under lupen i den tråden der! Og, viktigst av alt, jeg skriver bebis, da er jeg jo ifølge de der damene ganske så dum, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå