Gå til innhold

Svigemoren min har klikket tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og Noah har vært med svigemor på kjøleskap shopping i dag, hun har ikke peiling på slikt så hun trengte litt hjelp.

Nå ringte samboeren min og sa at vi også hadde fått noe, jeg tenkte kanskje at hun hadde sponset de nye støvsugerposene som samboeren min skulle kjøpe.

Men neida, dama har kjøpt ny mobil tlf til sønnen sin hun, og nintendo ds til meg+spill og en haug med klær til Noah.

Nå står ikke verden til påske, herregud, hun er gal...:)

Jeg er helt sjokka jeg. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig snilt! Hun syns sikkert dere fortjente det!!

Dere får gjøre noe koselig for å si takk sa vet du :) piknikk i parken, eller middag med dere eller noe :)

Skrevet

Kanskje hun har vunnet i lotto?

Eller bare syns dere fortjener det.

Det stor spørsmålet er likevel, husket mannen din å kjøpe støvsugeposene...

Skrevet

Hun kommer hit senere i dag, hun skal passe Noah mens vi skal ut og spise middag (hun elsker å være barnevakt)

Men jeg har laget middag til de da, noe jeg absolutt ikke liker, men som hun elsker:) Og så har jeg skrubbet ned hele leiligheten før hun kommer og kjøpt inn masse god frukt til de, og annet godt:)

Hun er gal den damen, fikk parfyme for ikke lenge siden og Noah fikk klær for flere tusen kr for noen uker siden.

Lurer på om dama har blitt helt riv ruskende gal:P

Skrevet

Hehe måtte ringe og høre om det med støvsugerposene og de hadde han glemt:P

Jaja, får kjøpe de selv da..:) Har ikke tid til å støvsuge nå alikevel, må jo spille på dsen min:P

Skrevet

He, he. Så lenge galskapet går den veien er det jo helt greit!

Skrevet

Så koslig da :)) kjekt med familie når det er sånn!

I går trodde jeg pappa og samboeren hans hadde klikka, de kom her med dvd spiller, tallerkner, glass, leker til guttungen, og hjal meg i 4 timer med å henge opp bilder osv i den nye leiligheten!

Da ble jeg GLAD

Skrevet

Så snill hun er da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...