OhBaby! Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 regner med at jeg har el sånn lør-man en gang.. så er bare å stå på nå gitt! :) håper virkelig at jeg klarer bli gravid i løpet av høsten,så jeg får en 09 baby! er noen andre med på det målet? ønsker dere alle en fortreffelig dag,og håper alle er i modus for løøøøøøve.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Ååå så spennende, kjøøøør på!!!! Jeg er HELT med på å bli gravid i løpet av høsten. Da sier vi at innen 1. november har vi en spire i magen;)
Alimi Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er med på dette:-) Håper spiren sitter innen utgangen av 2009 for oss.
OhBaby! Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 så bra da! godt å ha ett felles mål! :) jeg mistet totalt sexlysten av å gå på cerazette,men hehe,nå er den jommen tilbake,så det er bra!! jeg blir helt syyyk av å gå i babybutikker for tiden,så vil vil vil få spire så jeg kan snikjøpe litt småting snart! :)
OhBaby! Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 haha,så akkurat overskriften min!! er i 2pp,ikke 22.. gikk litt fort i svingene der gitt...
Alimi Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Er helt enig med deg stinamor. Ser så masse søte babyklær i butikkene om dagen pluss at jeg ser gravide eller søte babyer overalt.. Gleder meg til kjøpe små søte klær til min egen baby:-)
OhBaby! Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 åh,ja,jeg går å drømmer om vogn og alt jeg! bilstol!! hehe..blitt litt sprø tror jeg! nå skal jeg ut på litt sommershopping,er i utlandet med min sambo,der han er på jobb for tiden. ha en fin dag da miamina! klem.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Ja det er bra å ha et felles må!! P-piller kan ødelegge sexlysten ja, men det er bra den kommer fort tilbake;) Jeg og gleder meg så utroolig mye til jeg kan kjøpe babyting. Har kjøpt en liten sparkebukse allerede jeg da, for å holde motivasjonen oppe;)
Alimi Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Takk:-) Ha en fin dag du og.. Håper vi snart sees på 1.trisemester, stinamor og dreamer. Skal ut å kose meg i sola nå. Er akkurat ferdig på jobb. Klem
OhBaby! Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 åh,nei eg tørr ikke kjøpe nå enda.. men ja,når eg e gravid og det e over 12 uker,så kan eg looove deg eg ska shoppe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå