Gå til innhold

Nå skal jeg lage brownies! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje lukta av den får bebisen til å ville komme ut?? :P Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi,hi. Ja, det hadde jeg glemt. Å bake kaker o.l for å få tiden til å gå pluss å ha noe for når folk kommer på besøk etterpå. Får kjøpe inn litt ingredienser selv snart.

Har du en ekstra god oppskrift kanskje?

Skrevet

Off, nei dessverre! Har kjøpt den ferdigposen fra Toro hvor man bare putter oppi vann, smør og egg.. :P Det er den beste jeg har spist noensinne! :D Anbefales virkelig!

Skrevet

Får prøve den neste gang, da. Den oppskriften jeg har hjemme er med et helt kg sukker i og er nok litt vel heavy, så jeg har lett etter en god oppskrift lenge. Men Toro funker sikkert fint det og så det skal jeg prøve!

Kanskje du skulle bakt krydderkake med masse kanel, eller kanelboller eller lign? Hvis det er sånn at kanel hjelper ting igang, da. Har aldri prøvd det selv. Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Ja, du må prøve den neste gang :)

Hehe, ja burde vel egentlig ha bakt noe med masse kanel. Det er vel det eneste (utenom sex) av kjerringråd jeg ikke har prøvd enda..

Takk for det, og lykke til videre du og! Ikke lenge til terminen din ser jeg :)

Skrevet

ååå nam..du må ikke få meg på tanker her hehe..jeg har lovet meg selv ..å babyen denne uka å sist uke at jeg skal begynne å spise sunnere..for vekta er ikke snill med meg for tiden hehe..

men nå ser d ut til at jeg må finne frem et stykke krydderkake jeg har i frysen..får lov å unne meg litt nå:)

Skrevet

Kan noen komme å bake brownies til meg da eller?? hehehe.. Har en toro pose liggende...Fikk så sinnsykt liyst på jeg også! Men orker ikke "bake" den i varmen....latskapen lenge leve=P

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener! Orket egentlig ikke "bake" jeg heller, men var helt nødt! :P Skal prøve å dufte denne ungen ut! Ingeting annet som funker. Og er hun som moren sin, kommer hun ikke til å klare å motså alt som har med sjokolade å gjøre! Hehe..

Skrevet

Jaaaa, vi har lov til å unne oss alt nå! :D Er ikke så ofte man er høygravid da! Hehe.. Og ettersom jeg har dilla på bringebær så føler jeg at det veier opp litt jeg, hehe..

Skrevet

Hehe! Har ennå 68 dager igjen jeg...Leeeenge!

Men får håpe hun kommer ut til sjokoladelukten din da!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...