gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Testet positivt i dag og vil gjerne beregne ca termin;)
Vintersol Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer med positiv test =) Har ikke sett noen terminkalkulator på disse sidene. Men prøv www.babyverden.no. Ligger en link på forsiden der =)
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg fant den - under rullegardinen for alle forum på BIM. Så da fant jeg termin 11 april 2009. :)
casandra1980 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Har samme termin som deg:),noen symptomer hos deg allerede?
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Hei, så gøy at du har samme termin. Jeg har begynt å bli litt uggen - småkvalm innimellom. Prøver å drikke mye vann. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt øm i puppene også. I tillegg så har jo magen blitt oppblåst - det merket jeg allerede for to uker siden. Fikk helt sjokk - trodde det var litt vel mye grillmat i sommer, men dette forklarer jo det hele. Hva med deg? Har du barn fra før? Jeg har ei jente på 3,5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå