Gå til innhold

Hvor mange har fødselsangst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er begynt å gå inn i en panikk tilstand! Og jeg har bare gode erfaringer fra før! Likevel............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har!!!! VELDIG!!! Skal ha KS, men er livredd for at fødselen plutselig skal starte før så jeg ikke rekker KS.

Har en traumatisk fødselsopplevelse fra før...

Skrevet

Jeg har! Jeg angrer nå bittert at ikke jeg har bedt om KS denne gangen. Men antar at det er for seint å starte denne porsessen nå, termin er 23 august...

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Hadde ikke det sist, men etter en opplevelse fra helvette som endte i hastekeisersnitt og livløs gutt på intensiv er det ikke TVIL i min sjel om at keisersnitt er det eneste alternativet denne gang!!!!!!!!!!!

Gjest fantasiløs
Skrevet

Er livredd for at noe skal gå galt...

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg har og helt panikk før å føde og har bare 2 uker til termin...

vet ikke helt hva jeg kan gjøre åt det så jeg får nå bare gå med angsten.

usch de er grusomt...gleder meg jo så sinnsykt til min lille prins ska komma ut, men har veldig angst for de om.

håper de forsvinner så fort jeg ska føde,at man blir så fokusert at man ikke tenker på all angst.

Skrevet

Er det ingen av dere som går til noen for å snakke om dette? Jeg gjør, men min psykolog har ferie nå. Og det i de siste 3 ukene jeg har igjen å gå....:P!!

Men det er sant som "stockholms tjej_Fødeklar=)", håper på. Når fødselen starter, glemmer en egentlig redselen, fordi en får så mye annet å tenke på.

Lykke til til oss alle som må leve med denne angsten.

Det værste er at vi er selvforskyldt i hele greia! INGEN å skylde på;)

Skrevet

Men så sier de jo at ingen fødsler er like..

Den trøster jeg meg med :)

Skrevet

Jeg har og fått litt fødselsangst... Lillejenta mi har ikke snudd seg enda, og jeg har ca 6 uker til termin....

Sist fødsel gikk kjapt uten komplikasjoner, men det er 11 år siden..

Skrevet

ekstrem angst, og veldig veldig dårlige erfaringer...

skal inn til legetime for det neste uke..spent hva de sier da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...