Sunshine med småtroll:) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Den lilla med lavendel? og funker den? Ei venninne sa det så jeg har kjøpt den i håp om at mini sover lengre på natta. Har plutselig begynt med 3-4måltider om natta.
"husmor"med lille Nora Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 eg har den. men tror virkelig ikke såpa har så mye å si på det..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 hehe..er lov å håpe:) nei for å være ærlig tror jeg ikke det funker,men vet at lavendel skal ha en beroligende effekt da så..
Tredjemann på vei :D Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke helt troen på det jeg heller, men er jo verdt et forsøk:-) Har tenkt samme tanken jeg og, men tror nok det er mer som skal til for å roe lillemora mi... Har forresten begynt hos kiropraktor nå! Skal på 2. behandling i mårra. Håper det hjelper!!! Får så vondt av å se at hun har det vondt.
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Eg ser faktisk stor forskjell etter at vi begynte med den såpa. Har litt i badebaljen til lillemor hver kveld og da blir hu veldig trøtt. Merket ikke det før, at hu ble så trøtt av å bade. Måtte slutte å bruke den om morgenen viss eg bada hu då, for hu sovner av den. Og den lukter så herlig:)
Labambie Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jenta mi ble veldig tørr i huden av den... :-( Men i dag fant jeg "sleep better" baby oil!!!! DET hørtes bedre ut enn såpe for jenta mi.. Så i kveld tester vi den!
Mamma og LilleBolla:) Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Hvilket merke var den "sleep better" baby oil fra? tuppa her blir også tørr av den andre..
Labambie Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Den er også Natusan! Tror det er noe helt nytt,første gangen jeg så den i dag.. I babyhylla på OBS!! Men kan tenke meg de sikkert har den på andre større matbutikker som Maxi,Meny og sånn...
Marius og Jonas! Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker også oljen istedet for såpa, for Knerten ble så tørr i huden! Men den dufter deilig og jeg innbilder meg at han sovner bedre etter et bad i den oljen. Jeg kjøper den forresten på ICA:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå