Gå til innhold

Noen som bruker Natusan sleep better såpa`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lilla med lavendel? og funker den? Ei venninne sa det så jeg har kjøpt den i håp om at mini sover lengre på natta. Har plutselig begynt med 3-4måltider om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har den. men tror virkelig ikke såpa har så mye å si på det..

Skrevet

hehe..er lov å håpe:):) nei for å være ærlig tror jeg ikke det funker,men vet at lavendel skal ha en beroligende effekt da så..

Skrevet

Har ikke helt troen på det jeg heller, men er jo verdt et forsøk:-) Har tenkt samme tanken jeg og, men tror nok det er mer som skal til for å roe lillemora mi... Har forresten begynt hos kiropraktor nå! Skal på 2. behandling i mårra. Håper det hjelper!!! Får så vondt av å se at hun har det vondt.

Skrevet

Hei. Eg ser faktisk stor forskjell etter at vi begynte med den såpa. Har litt i badebaljen til lillemor hver kveld og da blir hu veldig trøtt. Merket ikke det før, at hu ble så trøtt av å bade. Måtte slutte å bruke den om morgenen viss eg bada hu då, for hu sovner av den. Og den lukter så herlig:)

Skrevet

Jenta mi ble veldig tørr i huden av den... :-(

Men i dag fant jeg "sleep better" baby oil!!!! DET hørtes bedre ut enn såpe for jenta mi.. Så i kveld tester vi den!

Skrevet

Hvilket merke var den "sleep better" baby oil fra? tuppa her blir også tørr av den andre..:(

Skrevet

Den er også Natusan! Tror det er noe helt nytt,første gangen jeg så den i dag.. I babyhylla på OBS!! Men kan tenke meg de sikkert har den på andre større matbutikker som Maxi,Meny og sånn...

Skrevet

Jeg bruker også oljen istedet for såpa, for Knerten ble så tørr i huden! Men den dufter deilig og jeg innbilder meg at han sovner bedre etter et bad i den oljen. Jeg kjøper den forresten på ICA:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...