Chezka Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har litt mindre enn 4 uker til terminen, og merker at det er blitt litt tyngre å delta på div fritidssysler. Har ikke lengre det helt store overskuddet til å dra på besøk flere ganger per uke, fiske/hytte/grillturer hver helg osv. Jeg syns likevel at jeg er i god form, kan fortsatt ta meg byturer flere ganger per uke som strekker seg over flere timer og slikt. Husarbeid o.l. gjør jeg vel omtrent som normalt. (Men merker at det gjør godt med en hvil midt på dagen). Likevel føler jeg meg litt "slapp" som nå sier nei til forslag om å gjøre dette og hint, og heller vil sitte hjemme i fred og ro... Hvor aktive er dere som har omtrent like lang tid igjen?
jente Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei,, Jeg hadde 4 uker igjen i går, og jeg har sagt i fra at jeg ikke orker besøk,,,, Jeg vil bruke tiden min på mann og barnene våre,,, Jeg sliter med høytblodtrykk og begynnede svangerskapsforgiftning, og har denne uken vært på UL 3 ganger.. Jeg rydder huset, og vi tar oss en bytur,,, Det er greie gjøremål, men at jeg skal være "kelner" når vi får besøk av venner og deres barn, eller familie som kommer for og overnatte, det har jeg rett og slett verken ork eller lyst til. Derfor har jeg denne gangen sagt i fra, jeg venter barn nr 3, og vil ha krefter til hun melder sin ankomst. IKKE bruke den opp på andre. Så ikke føl deg slapp, det at du sier nei til enkelte ting er mer en rett og rimelig,, Tenk på deg selv, det er du som skal komme i første rekke nå.. Jeg tror ikke mange andre hadde orket så mye selv heller, men dem som ikke er gravide "glemmer" fort at dem nok også var slitene fra tid til annen,, Ha en fin dag, og tenk på deg selv:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Har 14 dager til termin og her går det i ett hver dag. Har hviledag i dag da:-) I går var vi ute og fisket til kl 22.30 bla. Er nødt til å finne på ting jeg ellers står jo tiden stille. Presser meg nok litt mye innimellom,men det får gå. Tror det er viktig å være litt aktiv og ikke bli sittende. Er jo ikke så slitsomt å sitte hos noen akkurat,er bare å gi beskjed om at man ikke blir så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå