01-08-2008 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er det sånn at man skal ta tiden fra den begynner svakt og til den slipper helt? Til man ikke kjenner noe mer til den i korsryggen lissom? Og hvor langt mellomrom burde det være før man ringer føden? Jeg har hatt dem ganske uregelmessige i går og i dag/i natt, men de har blitt MYE sterkere i dag.. Noen som vet hvor det har blitt av den riekalkulatoren som ble lagt inn her inne? Den var vel svensk hvis jeg ikke husker heeelt feil..
tredjelykke Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 varktimer.se Jeg hadde noen tullerier her en kveld, og akkurat samme spørsmålet dukket opp hos meg. Når jeg tenker tilbake på forrige gang var det såpass avgrenset når de ble skikkelige at det ikke var noe problem å vite. Litt sånn "NÅ!" begynner det og "PUH" når det var over. Ikke særlig oppmuntrende svar kanskje, man ønsker så gjerne, men jeg tror jeg ville latt hele telleprosjektet ligge en liten stund og heller hvile. For det bærer bare en vei med deg nå, og da er det godt å ha litt energi å gå på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå