Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vi har et stort hjørnebadekar. Er det ok at pappa bader naken med vår to år gamle datter? Er så redd dette er feil... Er det noen som kan legge dette på skravlesiden for meg.
-Hengebuksvinet- Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Bader du naken sammen med henne? I så fall synes jeg det er ille at du i det hele tatt stiller spørsmålet. Er vel like naturlig at pappaen bader med barna som at mamman gjør det ???
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 venninna mi bada naken med pappan sin da hun var lita. Hun mista leken sin, og skulle lete etter det. Hva fant hun? Jo snoppen til pappan sin:P Er vel som man ser det selv.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Synes egentlig det er mer feil om han ikke er naken når han bader sammen med henne, for det gir jo signaler om at det er galt å være naken. Det er jo ikke noe galt i å være naken sammen, hele familien, for den saks skyld, så lenge ingen legger noe seksuelt i det. Og en toåring legger i hvert fall ikke noe seksuelt i at pappa er naken.
*1+1=2 små* Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 enig med de andre her, ser ikke problemet!
Mamsen86 Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Det er vel som man ser det selv. Syntes man selv at det er ubehagelig, så gjør man det ikke. Personlig så ser jeg ikke problemet. Du bader vel naken med henne? Hvorfor skal ikke pappaen gjøre det? Men som sagt - syntes man selv at det er feil, så dropper man det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå