Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 barn, men jeg glemmer hvordan det var og gå gravid hver gang:-)

når startet dere med og bruke mammatøy???? Er nå 14 uker på vei og her kommer kg fortere en fortest. Ikke spiser jeg noe mer, heller mindre, men kg kommer de. På de begge gutta mine la jeg på meg 26 kg stk...:-( Og jeg some er en aktiv håndball jente som tr 3 ganger i uka.. Men men. Jeg har alltid fått det a meg igen da, så er ikke så veldig bekymret...

Håper alle Har det bra med en spire i magen:-)

Klemmer til dere alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ingen fasit på når egentlig, men mitt tips er at du begynner før de vanlige klærne dine strammer for mye. du skal slippe å gå med ubehagelige klær liksom.... for meg var det en lettelse da jeg endelig fikk tak i pene mammabukser (var avhengig av det på jobben, og på HM og slik var det bare stygge bukser, linbukser og kortbukser).

Skrevet

Jeg begynnte med mammabukser i ca uke 16, jeg.

Ikke fordi magen hadde blitt så veldig svær, men fordi jeg synes de er så sinnsykt gode å gå i! ;)

Skrevet

i første svangerskap begynte jeg med mammabukse rundt uke 20. denne gangen, venter nr 3, begynte jeg i uke 8. magen blei fort stor denne gangen :-)

Skrevet

Rundt uke 12 gikk jeg iblant med mammaklær men kunne fortsatt bruke en del av mine vanlige klær. Rundt uke 16 ble det umulig for meg å få på meg de vanlige klærne - fra da av har jeg bare gått i mammabukser...

Skrevet

Jeg er i uke 13, og er allerede begynt med mammabukser. Kan nok fortsatt bruke de vanlige buksene mine, men merker de begynner å stramme litt. Og så var jeg veldig heldig å fikk kjøpt meg 4 kjempefine mammabukser på salg, og de er bare så behagelige at jeg helst vil bruke de.

Skrevet

Jeg måtte begynne med mammabukser etter ca 5 uker, både denne gang og første gang. Men jommen er det forskjell på oss. Jeg har ei venninde som 5 mnd på vei, som fremdeles bruker de vanlige buksene sine...

Skrevet

Jeg er 6 mnd på vei, og bruker fremdeles de vanlige buksene mine, med unntak av noen da. Syns mammabuksene er ubehagelige å gå i, så da har jeg heller en knapp på buksen åpen og en litt lengre genser:)

Skrevet

Jeg er 5 mnd, og går fremdeles bare i mine vanlige bukser... Gleder meg til magen blir så stor at jeg kan begynne med mammatøy! :-)

Skrevet

Er 26 uker og bruker mine vanlige bukser (med strikk i knappehullet), men merker at jeg snart må krype til korset og kjøpe disse mammaklærne :)

Skrevet

Er i uke 22 og ennå ikke begynt med mamma klær. Gått opp 7 kg og vanlige bukser passer ikke - MEN mye fint med stretch i og skjørt, vel de har jeg nå klart å presse undermagen. Hamstret også mange topper på Bik Bok på salg :)

Skrevet

Er i uke 22 og ennå ikke begynt med mamma klær. Gått opp 7 kg og vanlige bukser passer ikke - MEN mye fint med stretch i og skjørt, vel de har jeg nå klart å presse undermagen. Hamstret også mange topper på Bik Bok på salg :)

Skrevet

begyntei uke 8.fikk fort mage og så er det jo så godt å gå i!

Skrevet

Jeg er i uke 12+4 og nesten alle buksene mine er altfor trange!

Trodde jeg hadde fått mage veldig tidlig jeg, men nå ble jeg glad!

Det er jo flere her som også har fått mage:-)

Har ikke kjøpt mamma bukser enda, men hamstret også masse på Bik Bok på salg!

Tips! De selger deilige hettejakker til 99,- på salg på bik bok!

Deilig å ha en stor hettejakke å krype inn i nå som høsten snart kommer:-)

Skrevet

Begynte i uke 16. Men bruker fortsatt endel(to av de tre buksene jeg har..!) av de vanlige buksene mine, gjerne med åpen knapp og nedbrettet..

Skrevet

er i uke 24 men har fortsatt noen av jeansene mine. De er lave i livet og derfor kan jeg bruke dem. Ergo har ikke jeg begynt me mamma klær enda. De faller av..

Skrevet

Jeg er i uke 28 og bruker fortsatt mine vanlige klær. Bukseutvalget har begrenset seg noe, ikke alt som passer like godt lenger, men har fortsatt 3-4 jeg kan bruke, som er lave i livet og dermed går under magen. Alle mammabukser jeg har prøvd har vært for store, både i strikken og i selve buksa så da er jeg glad så lenge jeg kan bruke mine normale bukser. Har lagt på meg bare 2,5kg så langt, så kanskje derfor det går så bra som det gjør :-)

Skrevet

Jeg begynte i uke 8, var så kvalm! Så jeg klarte ikke at noe pressa på magen! MEN nå i uke 20 ser det ut til at jeg må kjøpe en str større i mamma bukse..:/ opp 9 kg allerede og magen er stoooor! Fikk vite at det er to der inne da, så er vel en liten forklaring! ;)

Viktigste er vel igrunn at vi har klær som er behagelige!? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...