Gå til innhold

Har vært på ordinær UL :)

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Det var veldig spennende, og samboeren min ble veldig rørt. Tror det liksom ble virkelig for ham for første gang :)

Alt var fint med den lille, alle mål var som de skulle.. selv om hun mente at den hadde arvet magemålet til faren ;) Ingenting galt med det målet altså.. hehe. H*n lå og turnet rundt, suttet på tommelen, og hikket for så og strekke seg.. så veldig bedagelig anlagt ut egentlig :)

Det eneste som var synd var at jeg ikke fikk vite kjønn. Beina til babyen forseglet den hemmeligheten.. Jeg er så sikker på at det er en jente at jeg tenker på babyen som en jente hele tiden. Derfor vil jeg gjerne ha avklart om det virkelig er en jente eller om det er en gutt før fødselen. Jeg blir jo like glad for begge deler, men det er så rart når man mentalt ser for seg et bestemt kjønn i 9 mnd for så og måtte omstille seg helt :) Bedre å begynne å tenke på barnet som det riktige kjønnet allerede syns jeg.

Gled dere alle dere som ikke har vært enda, det var en skikkelig fin opplevelse. Veldig skummelt i begynnelsen, men så bra etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...