GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei:) Jeg lurer berre på hva tid dere var på tidlig UL? å hva fikk du se? Jeg har tenkt å bestille time idag, er 10+0 , så får jeg se når jeg får timen:).. Har litt lust til å vite hva jeg kansje kan se, hoper så gjerne på at alt står bra til der inne =) *gleder meg*
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg var i uke 12, og da fikk jeg se en liten baby Kjempe fin profil, hadde han Nå skal jeg i uke 6 eller 7 (litt usikker på hvor langt jeg er på vei...), og håper bare å få se et bankende hjerte!
.:(HerQ):. Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei! var på Ul i uke 6, da hadde ikke hjerte begynt å slå enda, men i uke 8 kunne man forestille seg en baby med enorm hjerteaktivitet:) Man så hode (en stor klump!) og noe som lignet på armer! var inne idag også grunnet blødning, alt sto bra til med nurket, er 10+0 idag og man kunne se enda tydeligere en babyform. Jeg må jo si man må være LITT kreativ for å finne formen på den lille, men den vokser så fort at jeg så stor forskjell fra gang til gang! Masse lykke til!
Maf og lillemann Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 var i uke 9+0 og kunne liksom se at det var en liten baby, selvom den var under 3 cm =) hjertet slo, han utelukket diverse sykdommer, navlestrengen kunne jeg se, den beveget seg... du må nesten bare oppleve det selv, en helt utrolig opplevelse! =)
mammaen til 2+1 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei vet ikke hva du kan se i uke 10. Men i uke 11 er det en nydelig baby som er helt perfekt med ti fingre og tær. pannen er litt stor enda.. men det er en baby. Min ville bare sove.. så gyn dunket litt i magen.. da våknet den til og snudde seg med rompa til. =) Et magisk øyeblikk. Den gnidde seg i øynene og gjorde masse andre babybevegelser.. =)
LilleSolaMi<3 Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 var på ul uke 6+1 og så plommesekken,en liten klump som er fosteret og et lite hjerte som slo=)) moro,selv om jeg ikke så noe mer! hjerte var mer enn nok for meg så tidlig=)
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg var i uke 5, og så en svart flekk med "ett eller annet" inni, og legen så såvidt at hjertet slo. Skal tilbake om 1 uke, da er jeg 7 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå