1606 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hadde vært morsomt og fulgt hverandre her inne..Har selv termin 30 jan 09. Det er mitt 3 barn:-) Ha en god dag videre alle sammen:-) Klemmer
noggie Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Bor i nannestad, er jo ikke lange biten. Har termin midten av januar( de er ikke helt sikre når, varierer hvem vi snakker med, 27. des- 20 jan har vi hørt). Har 1 fra før på 4,5.
Puuzen86 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Jeg bor i Eidsvoll:) Er jo ikke lange bitn? Har termin i midten av Desember:D Er min første dette da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå