Den drygaste Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Min fetter på 16 er stoooor fan av Josefin winters og har alltid hatt lyst å treffe henne. Søsteren til sambo er festivalleder og har nå skaffet min fetter backstagepass og han skal få komme inn og se henne synge poå festivalen. Min fetter har slitt masse de siste årene da han mistet sin storebror for to år siden, i dag skal han få tenke på noe annet. skulle likt å se fjeset hans nå!! åh det er jo så snilt av henne å gjøre noe sånt for ham!
**¤¤** Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så snill hun er. Håper han koser seg skikkelig. Skulle ønsker jeg hadde en snill søster også....
Dotten Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Så flott da. Det blir sikkert helt topp! Godt det finnes snille og omteksomme mennesker her i verden Vil tro han kommer til å storkose seg!
Mammaen til Isak Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Det gleder så innmari å gjøre noe sånt innimellom forrige uke hadde jeg med meg en ung gutt på konsert . Jeg er ingen fan, men opplevelsen av å se den glade gutten som viste så stoor takknemlighet var mer enn nok for meg Koselig det du forteller, håper dagen blir minnerik for han
Den drygaste Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 HAN TAR IKKE TLF!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Den drygaste Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 nå har de fått fatt i ham og han ringte meg med en gang, han er livredd og gleder seg innmari mye! hehe vel fortjent etter alt han har hjulpet oss med! gullgutten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå