Gå til innhold

Mistet alle symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er idag 8+4, og har ikke kjent symptomer på flere dager. Har tidligere kjent masse murringer i magen, ømme bryster, kvalm innimellom, halsbrann og null energi. Nå kjenner jeg bare at brystene er litt ømme. Blir så redd for om jeg kan ha mistet. Har ikke hatt noen smerter eller blødning.

Noen som har kjent det på samme måte? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har ikke kjent det på samme måte, men har egentligt ikke hatt noen spesielle kraftige symptomer heller hele tiden. Men det med symptomer går vist opp og ned, kansje symptomene dine berre er på vei bort, men barnet inni deg har det helt fint.. Men du kan jo ringe til legen å spør han hva du kan gjøre, kansje får du ein time og, for sikkerhetskyld.. Det går nok bra skal du se:)

Skrevet

Jeg ringte legekontoret, og de ville ha meg inn i morgen pga at jeg bekymrer meg så mye. Så håper så inderlig at jeg får se et bankende hjerte. Men... tør ikke håpe på noe..

Skrevet

tror det er ganske normalt at symptomer avtar litt,jeg kan ha murringer og plutselig er de borte i noen dager,samme med puppene,de er superømme for så å bli mer normale! murringer og strekk osv kommer jo når det skjer noe der nede som regel,og kroppen tar seg vel noen pauser innimellom kan jeg tenke meg=)

men bedre å kontakte lege en gang for mye enn en for lite=)

lykke til =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...