SingSangMamma™ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Nå trenger virkelig innspill her ) Vet ikke om noen bedre enn å ty til dere nå som nøden nærmer seg... Jeg trenger gode innspill på et utdrikkingslag som jeg skal holde neste lørdag. Vi er egentlig to forlovere, men hun andre har trukket inn årene og sier at jeg skal bestemme og jeg skal finne opp. (hun er mentalt og fysisk på ferie). Det er bare det at hvert forslag fra meg blir møtt med en skarp kommentar om at det ikke passer henne på den ene eller andre måten. Nå må jeg komme opp med en plan og ringe hver og en av de inviterte for å fortelle dem at det blir et utdrikkingslag! MEN JEG MÅ JO HA EN PLAN FØRST - HJEEEELP!!!! Må bare legge til at vi hadde en spikret plan, men så er det så stort frafall at den planen gikk i dundas - buhuuuu.... Hadde tenkt på Vestkantbadet, romerbad med litt massasje til hver gjest. Men de har stengt denne uken. Thon Hotel Arena tar kun inn 3 badene gjester, resten må ha behandling. Grand hotel i Oslo har stengt. Så er det noen der ute som kan gi meg en hjelpende hånd, noe som er billig og koselig, og som kan gjøres på 3 timer ca i Oslo/Akershus området. Det utloves dusør, for et tips som kan funke!!! Så desperat er jeg på kreativ hjelp ) Alt tas imot med stor takk fra en stressa mamma
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Slår været til å er jo piknikk ute veldig koselig...Kjøp reker og tilbehør f.eks...? Eller pastasalat og baguetter...? Liker hun å danse? Danseloftet i Lillestrøm har utdrikkningslag og koster 1800 for en time (vi hadde linedanse i søstern utdrikkningslag, var kjempe bra!) Kanskje noen stall har ridetime? Kjenner dere noen med båt? Kan være koselig med båttur (ta pikniken på denne) Kan starte med å ha rebusløp for bruden. Gi henne en gåte som hun må løse, løsningen er et sted, og der står en deltaker til utdrikkningslaget. Så får hun ny gåte av denne deltakeren.... På kvelden er det kjekt med pakke lek, hver deltaker har med seg en liten ting så skal bruden gjette hvem pakken er fra ut i fra innholdet..
Sivalur Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Magedanskurs? Paintball? (paintball blir kanskje for dyrt hvis dere er få - samme med Megazone). Ellers vil jeg tipse om at når dere møtes, så må bruden fortelle hvem alle de andre er og hvordan hun kjenner dem, kjedelig hvis man ikke kjenner noen av de andre, bare bruden f.eks. Da er det greit å få vite navn og slikt på de andre hvertfall. Pakkeleken på slutten av kvelden er vel omtrent obligatorisk. Hvilke forslag har du kommet med som den andre forloveren stemmer ned?? Hvis hun ikke gidder være med og planlegge, så får hun vel heller ikke lov til å stikke kjepper i hjulene?? Si at hun får skjerpe seg - veldig lite hyggelig for bruden med en slik forlover da... Så ekstra bra at du tar tak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå