bezzy Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 begynne å bli merkelig rart å vanskli å reise seg ut av senga om natta..tungt på ein måte..syns det verker litt både her og er når eg skal reise meg. er i veke 29 snart. Begynt å bli stor. Er vel kanskje heilt normalt dette??andre som har da slik og:) uff bekymrer meg uansett ka det er. Må vel rekner me litt verk både her og der framover...
Lurvehette Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 I min seng blir det til at jeg havner ned i en "grøft"! Og jeg må bruke all min styrke for å komme meg opp av den! Og må man da tisse i tillegg, er det ett mareritt å klare dette, i tillegg til å holde igjen!!! Bare gled deg, siden du er i uke 29. Det blir mest sannsynlig verre;) Hilsen uke 36+5:)
Saltlakris Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Ja, det er et slit å reise seg..! 38+4 i dag, har ikke akkurat blitt enklereå komme seg opp av senga den siste tiden
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 jaaaaa, det er vanskelig. I natt datt jeg nesten i gulvet da jeg skulle opp, hehe, mannen bråvåknet å tok tak i en arm Ikke bare bare... er i uke 38 snart
Santi og gjengen Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja, her er det symfysen som liksom ikke klarer å holde bena samlet og bekkenet oppe. Har faktisk brukt krykker en periode om natta når jeg må opp for å tisse. Det er kun på natta de trengs, så det er vel ekstra vanskelig i den tiden for kroppen/bekkenet... I tillegg står babysenga siden av senga vår, og den er god å holde i når jeg kravler/ruller meg ut av senga. Det er nok noe som kan følge med den herlige slitsomme tilstanden som graviditeten er... Lykke til videre med siste trimester!
Ønskebaby08*12 Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg føler jeg bruker en liten evighet på å komme meg opp fra horisontalen :-) Uke 30+0 i morgen, og magen har vokst betraktlig i det siste. Uansett hvilken vei jeg vrir og vender på meg, så må jeg løfte meg opp etter armene, litt sånn motsatt sit-ups. Dette gjelder forresten ikke bare når jeg skal reise meg opp, men også snu meg. Greier ikke å ligge for lenge på ryggen, da sovner beina, sannsynligvis fordi babyen trykker på blodårer, og stopper blodtilførselen. Ikke kan jeg ligge på sidene, da føler jeg at jeg ligger på babyen, som har sagt klart i fra at det ikke er noe godt. Da dunker og sparker hun meg på begge sider. (det gjør hun uansett hvordan jeg ligger da) Så nå sover jeg med puter rundt om kring hele meg :-) blir jo egentlig ikke noe søvn, for når jeg endelig finner en ok liggestilling, så må jeg stå opp for å gå på do, og da bruker jeg jo som sagt litt tid på det :-) Regner meg at det er sånn det skal være, og at alt er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå