Gå til innhold

for tidlig å kjøpe gardiner til barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18+3 på vei. har ikke vært på ordinær UL enda. skal det til torsdag (7aug)

kansje vente til etter UL men er det for tidlig selv da? flytter inn i ny leilighet i løpet av neste uke også.

når begynte dere? (er førstegangs)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 35+5 i dag. I slutten av mai flyttet vi inn i ny leilighet, og det første jeg gjorde var å pusse opp barnerommet - da var jeg vel litt over 20 uker på vei (dårlig til å regne). Nei, jeg synes ikke det er for tidlig. Jeg elsker å gå inn på barnerommet og bare titte på tingene og glede meg. Det blir litt mer virkelig også når barnerommet kommer istand, når man ser senga, klærne, kommoden, alle de små tingene.. :)

Skrevet

hvor gammel var mini da h*n flytta inn på sitt eget rom? er litt usikker på om vi skal ha han på vårt rom i et halvt år eller mer.

Skrevet

Han har ikke kommet enda :) Er 35 uker på vei nå. Vi har kjøpt hengevugge til å henge i taket på soverommet vårt - der skal han sove frem til jeg føler meg trygg på at jeg klarer å la han være i et annet rom en hel natt :) Men han skal sove i vanlig sprinkelseng på rommt sitt på dagen, så han blir vant til den sengen også, og vant til å være der inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...