Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Bruker for mye tid her inne, og har begynt å bli avhengig. Var veldig bra på bim, da jeg satt ganske fast med stor mage og trengte et tidsfordriv. Det er mange flotte damer her inne:) Hadet bra!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Sikkert ikke det dummeste....jeg vurderer det selv.,..men tror jeg forsvinner gradvis og diskrè :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 hadebra;) Lurer innimellom på om jeg skal gjøre det samme. Det er ikke bra å sitte så mye foran skjermen.
Kókuszdió Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg var her veldig veldig mye før... under et annet nick. Så kuttet jeg hardt og brutalt... og nå er jeg innom en skjelden gang når jeg trenger å vite noe om noe... Hva som helst.. For det er denne siden prisløs !!!
Leirha Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Ja, en blir dessverre fort revet med. Alt med måte men det er jo ikke alltid så lett, spesielt ikke når man er hjemme i permisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå