Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 og jeg hater malingslukt blir kvalm av det,men mest av alt er jeg bekymret for gutten min på 10 uker, om det er farlig for han om han får i seg malingslukten? er jo en del kjemikalier og annet dritt i maling..har lukket igjen vinduer og dører,men lukten trenger igjenom forde..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Det gjør min samboer også. Hvis dere bruker ackrylmaling (som du tynner ut med vann) er det mindre farlige stoffer i det enn i f.eks. oljedekkbeis, beis,... (tynnes ut med Withesprite). Vi hadde oljedekkbeis, men byttet til ackrylmaling i år. Det er litt skånsommere for den lille gutten vår og så lukter den ikke så mye som den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå