Gå til innhold

samboeren min driver og maler huset


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg hater malingslukt blir kvalm av det,men mest av alt er jeg bekymret for gutten min på 10 uker, om det er farlig for han om han får i seg malingslukten? er jo en del kjemikalier og annet dritt i maling..har lukket igjen vinduer og dører,men lukten trenger igjenom forde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør min samboer også. Hvis dere bruker ackrylmaling (som du tynner ut med vann) er det mindre farlige stoffer i det enn i f.eks. oljedekkbeis, beis,... (tynnes ut med Withesprite). Vi hadde oljedekkbeis, men byttet til ackrylmaling i år. Det er litt skånsommere for den lille gutten vår og så lukter den ikke så mye som den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...