Gå til innhold

Hvor ofte kontroller på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 35+1 og har time hos legen i morgen.

Har time på sykehuset til konstantering av seteleie og bestemmelse av KS dato den 19/8... og KS blir mest sannsynlig mellom 26/8 - 1/9

Skal jeg ha noe mellom disse to kontrollene? På sykehuset tar de ikke urinprøve eller BT eller noenting... der er det en UL og ferdig med det liksom. Så om jeg ikke skal ha flere så er kontrollen hos legen i morgen siste kontroll av meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 35+5 i dag og har fått beskjed av min lege etter kontrollen jeg var på mandag at nå er det vanlig med kontroll hver 14. dag på slutten av svangerskapet.... Så jeg regner med en kontroll hos jordmor og en hos legen i allefall før fødselen....

Skrevet

I bøker og blad står det at ein bør gå til kontroll ein gang i veka frå veke 36, men det virkar som dei fleste får beskjed av lege og jordmor om anna kvar veke.

Skrevet

jeg er 1 gang i uken ... 8 dager til termin :)

Skrevet

Jeg har 2 uker mellom hver kontroll. 1 uke igjen i dag og nesten en uke til neste kontroll. Tror man gikk oftere før i tida... Dersom man går over, blir det vel en gang i uka.

Skrevet

Okay, fikk ny time til kontroll om 12 dager og deretter skal jeg på sykehuset om 19 dager og da blir det KS ca en uke-10 dager etter det igjen... så kun 1 kontroll hos legen igjen før jeg skal få jenta vår!!!=)

Skrevet

Jeg er på kontroll en gang i uka (etter uke 36).

Går til jordmor privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...