Lille lille Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjenner noe rart i magen- nesten som svake menssmerter. Har IKM neste helg..
ღCinnamonღ Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Dette høres kanskje litt overnaturlig ut, men da jeg og kjæresten prøvde å lage baby på EL-dagen min, så husker jeg at jeg våknet den natten, og så små stjerner, og fikk en sterk følelse av at NÅ var egget befruktet. Helt merkelig, men det stemte! To uker senere hadde jeg positiv CB test. Og det merkeligste av alt, var at kjæresten min 2 dager etter at dette skjedde, fikk resultatet på sædprøven sin, hvor det kom fram at han hadde så dårlig sædkvalitet at han kunne regnes som steril. Han ble kjempelei seg, men jeg trøstet han og sa at jeg "kjente" at egget ble befruktet 2 dager før. Han tok meg ikke seriøst, men d måtte han to uker etter. Det rare er at da CB-testen lyste positiv, var at jeg øyeblikkelig fikk en følelse av at det var en gutt, og det ble det!
MB85 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hadd EL den 26 juli æ, og har IKM dn 8 august. E så spent. Tok du testen nån daga før lr på selveste IKM dagen. Syns æ å har kjent enkelte tegn, mn æ veit itj helt ka æ ska tru. Sist gang så klaffa d ætte et forsøk, og d håpe æ på no å!
ღCinnamonღ Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg tok testen 3 dager før IKM, og allerde da var den svakt positivt
MB85 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ok! Veit itj helt om æ tørs å ta den så tidlig heller sjø, får sjå kor leng æ klare å vent!
Shauri Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Føler meg nesten gravid, så er så redd for å bli skuffet igjen! Føler puppene mine har est litt ut (de virker så "i veien" i dag!) og at det er litt stikkinger i de til tider. Og så er jeg så trøtt! Har IKM ca 9 august tror jeg. Lenge å vente...
MB85 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Æ å føle det på mæ, og har stikkinger og nesten som mensmurringer. Men æ tørs itj å håp fer my, e redd fer å bli skuffa. Mn håpe på positiv test neste uke. Æ har IKM 8 august, og æ syns dagan går sakte no. Spira satt ætte første forsøk sist, så æ håpe på d no å!
bollus med bolle! Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 vet ikke om jeg er gravid ennå, skal teste i løpet av helgen! Men bare 1 uke etter EL var jeg kvalm daglig om ettermiddagen, + en del andre symptomer, var rimelig sikker på at det hadde klaffet. Men nå, siste uke før IKM har dette dabbet helt av. Har feriert og derfor tatt det helt med ro, spist hele tiden og sovet mer enn nok.... vet ikke om det kan virke inn så tidlig. Syns også at symptomene kom vel tidlig, men har lest mye her inne om det og funnet ut at det er flere som har hatt det slik. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå