Gå til innhold

Vil ikke ha trehjuling men liker kun de vognene som har det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem, utseendemessig liker jeg bebe comfort og OTH, men jeg vil ha understell med 4 hjul. Bor i BErgen og babyen kommer i vinter så tror vanlige hjul er bedre enn "handlevognhjulene" som Bebe har. Noen som kan tipse om en stilig vogn som er liten, har 4 hjul og har kul bag og sportsdel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo

Maxi cosi Mura (kanskje litt tung, men liten sammenlagt tror jeg)

Skrevet

Hva med Teutonia Mistral S eller Fun? Firehjulinger med svingbare fronthjul.. Eller Brio Sing.

Skrevet

Men skjønner egentlig ikke helt hvorfor du ikke kan ha oth? Er vel ikke mye snø i Bergen så det burde gå greit? Den er jo kjent for å være en veldig bra vogn da..

Skrevet

Er slike svingbare hjul en fordel i Bergensk slapsevær? Ser for meg at de lett kjører seg fast når de er så små. Vognen må være lett, jeg bor slik at jeg går over alt. Jobber i barnehage og har sett en del svingbare trehjulinger, de har som oftest vært veldig ustabile og har lett for å tippe når de flyttes på.

Skrevet

Oth har ikke små hjul da. Men hvis du ikke vil ha svingbare hjul, men en stødig vogn med 4 hjul ville jeg ha kikket på Mistral med softbag eller Prestige med fashion duobag, de er fine!! :o)

Skrevet

Vi har mye snø når vi har det, men regn rett etterpå og det resulterer i ganske mye slaps:-) Brøytebudsjettene er lave og ofte oppbrukt eter første snøfall, så vintervær i Bergen kan være ganske utfordrende når en bruker hjul for å komme frem:-)

Skal sjekke ut vognene du foreslo:-)

Skrevet

Du kan låse forhjulet på OTH'en, og da er den akkurat like stødig som en med fire hjul, det være seg på grus eller slaps.. ;)

Skrevet

Må si meg uenig her Gunn71. Om forhjulet låses så blir vognen mer ustødig mht velting. (OTH er en super vogn da)

Skrevet

OTH er genial på all slags føre, bare for å ha sagt det. Super på snø. Mye mer fremkommelig enn en firehjuling! Har bodd i Nord-Norge, så jeg har virkelig fått testa ut vogner for hva føre angår.

Skrevet

Bruker du vognen som den er ment til å brukes er den ikke ustødig... (altså ikke dra bare i ene siden av handtaket etc)

Kjører man på løs grus eller snø/slaps så vil hjulet vingle litt (d vil den på alle vogner med svingbare hjul), låser man hjulet så skjærer d stort sett gjennom uten problemer. Og d er faktisk derfor man har muligheten til å låse hjulet.

På asfalt og i byer/butikker er svingbart forhjul luksus !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...