2smågull Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 noen som er med på det? og som synes det er bra?
2smågull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2008 Ingen? er alle her slanke og fine. og fornøyde med kroppen sin?
Scorpiogi Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 jeg bruker vektklubben.no, grete roede sin.. Den er gratis, og jeg er veldig fornøyd..altså med klubben! ikke kroppen..enda.....
2smågull Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 scorpiogi: er den gratis ja.. får ta å titte på den jeg da.
Minnie Mom Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg gikk ned 10 kg ved hjelp av vg vektklubb i våres. Det er et fint verktøy synes jeg, men jobben må man jo gjøre selv.. ) Nå har 4 kg kommet snikende tilbake pga ferien, men skal ta tak i det nå... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå