Gå til innhold

Min mor sitter og gråter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi hun blir behandlet som en trillepike av min svigerinne. Min mor får kun lov å passe barnebarnet på den betingelse av at hun går tur med henne i vogna i nærområdet der de bor. Hun begynner jo å bli rimelig lei av det nå. Ungen er et år. Kan det være så vanskelig å la mamma få lov å ta henne en tur i bilen på formiddagsbesøk til meg?? Mor til svigerinnen min passer henne hele tiden. Min bror er desverre en tøffelhelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dette høres nokså urimelig ut. Din mor bør ta dette opp med sin sønn og svigerdatter. Kanskje du kan være der å støtte henne evt. prate med bror din om hvorfor konen hans behandler disse mødrene så forskjellig.

Skrevet

Jeg får ikke lov å si noe til dem. Hun vil ikke at jeg skal falle ut med min bror. Hun vil heller ikke at han skal vite at vi prater om det..

Skrevet

Din mor er en voksen dame, antar jeg? Da er det vel på sin plass at hun er voksen nok til å forteller svigerdatter at hun ikke liker måten hun blir behandlet på. Jeg skjønner at hun blir lei seg for slik behandling, men hva tror hun det vil løse å beklage seg til deg? (Sepes. siden hunnekter deg å tale hennes sak) Om hun vil ha endring i tingenes tilstand, må hun klare å sette grenser for seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...