Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er veldig tidlig i prøvefasen. Har akkurat sluttet på p-pillen og vet at det gikk noen måneder fra jeg sluttet på den til jeg ble gravid sist gang. Vet at det kan gå både raskere og senere å bli gravid denne gangen, men har uansett tenkt å bruke ventetiden på å stramme opp kroppen og kanskje ta av noen kilo. Ingen hysterisk slanking akkurat, men bare litt sunt kosthold. Men så har jeg en venninne som var på besøk i går og skrøt så fryktelig av Bailine. Har så lyst til å prøve dette, men gidder ikke betale for en sånn pakkeløsning med mange timer hvis det ikke er lurt å holde på med dette om jeg skulle bli gravid ganske snart. Noen som vet? Noen som har generell erfaring med Bailine forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Den pakkeløsningen du betaler for blir fryst når du blir gravid, slik at du fortsetter der du var etter at du har fått. En skal ikke gå på Bailine når en er gravid. Jeg har gått en stund da, det hjelper velidig mye på stive muskler også. Vet ikke om jeg har gått inn så mye, men det er nå ganske deilig også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...