Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Bare så det er sagt så er ikke dette en kommentar til den personen som skrev det i innlegget om å savne dib'ere, men jeg bare reagerer på uttrykket generelt. Har ikek jeg noe liv bare fordi jeg lar meg berøre av enkeltes historier her inne? Betyr det at jeg kan finne på å tenke på "ikke lenger så hotte charlotte" og hennes historie innimellom (enten den er sann eller fake), at jeg ikke har noe av verdi utenfor dibfora? Jeg har mann og unge som jeg er kjempestolt av, jeg har gode venner som betyr mye for meg (irl) og jeg har familie som bryr seg om meg og som jeg bryr meg om. Akkurat NÅ kan jeg jo si at jeg ikke har noe særlig til liv, dvs det er møkk-kjedelig her jeg ligger og spyr og er megaisolert fordi jeg ikke tør gå for langt fra dassen, men sånn til vanlig når jeg er frisk og oppegående så er jo fortsatt det jeg velger å bruke tiden min på endel av livet mitt, enten det er å lese en sterk historie her inne og ha et ønske om å vite hvordan ting har gått med henne, eller å kose meg med middag på terrrassen med familien. Hva ER det for slags kommentar egentlig?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Da er vi mange som ikke har et "liv" her tydeligvis ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå