liva82 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hoppet i sjøen fra litt over en meters høyde da jeg niesa mi datt i vannet, nå er jeg urolig for at babyen er skadet. jeg er i uke 30.
2 fine små Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Det er ikke noe aa uroe seg for, jeg har hoppet basseng og sjoe i 4 mnd med ymse str mage, det gaar saa fint atte. Er du superurolig, gaa til legen og faa sjekket hjertelyd eller noe. =o) Men rent medisinsk tror jeg det er helt unoedvendig. Men for aa roe deg kanskje... Tror virkelig at ingen verdens ting har skjedd. Lykke til!
*min lille sin!* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 har en nabo jeg som er gaaaaammel å hu datt nå voldsomt da hu skulle hente posten, tenkte ikke over noe jeg, sprang kjempefort å hoppa over ei grøfte her å landa hardt på fota igjen ,, ingenting skjedde med min bebi så lenge du ikke har vondt , føler press eller nå så går d nok bra ska du se urolig så ring legen før det blir helg litt kjedeli å må reise unødvendig på sykehuset.. ps er nå i uke 36 , men husker ikke åssen uke dette var i .. men over 30 iaffall
Lilja121 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg både hoppet og stupte frivillig fra båt og brygge i helgen - 1-2 meter. Litt mageplask ble det også. Jeg er også i uke 30. Fosteret tåler faktisk en støyt. Tenk dere hvor mange tilfeller som ville gått galt hvis vi ikke hadde tålt et sjøhopp eller et mindre fall? Jeg begynner nesten å føle meg litt sær som har kommet meg gjennom 29 uker uten å egentlig bekymre meg i det hele tatt - og jeg har malt, spist salami, tatt nesedråper, drukket alkohol før jeg testet positivt og hoppet i vannet. Jeg regner rett og slett med at dette går nok bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå