Gå til innhold

hjelp! Jeg hoppet ufrivillig i vannet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hoppet i sjøen fra litt over en meters høyde da jeg niesa mi datt i vannet, nå er jeg urolig for at babyen er skadet. jeg er i uke 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe aa uroe seg for, jeg har hoppet basseng og sjoe i 4 mnd med ymse str mage, det gaar saa fint atte. Er du superurolig, gaa til legen og faa sjekket hjertelyd eller noe. =o) Men rent medisinsk tror jeg det er helt unoedvendig. Men for aa roe deg kanskje... Tror virkelig at ingen verdens ting har skjedd. Lykke til!

Skrevet

har en nabo jeg som er gaaaaammel å hu datt nå voldsomt da hu skulle hente posten, tenkte ikke over noe jeg, sprang kjempefort å hoppa over ei grøfte her å landa hardt på fota igjen ,, ingenting skjedde med min bebi :P så lenge du ikke har vondt , føler press eller nå så går d nok bra ska du se ;) urolig så ring legen før det blir helg ;) litt kjedeli å må reise unødvendig på sykehuset..

ps er nå i uke 36 , men husker ikke åssen uke dette var i .. men over 30 iaffall

Skrevet

Jeg både hoppet og stupte frivillig fra båt og brygge i helgen - 1-2 meter. Litt mageplask ble det også. Jeg er også i uke 30. Fosteret tåler faktisk en støyt. Tenk dere hvor mange tilfeller som ville gått galt hvis vi ikke hadde tålt et sjøhopp eller et mindre fall?

Jeg begynner nesten å føle meg litt sær som har kommet meg gjennom 29 uker uten å egentlig bekymre meg i det hele tatt - og jeg har malt, spist salami, tatt nesedråper, drukket alkohol før jeg testet positivt og hoppet i vannet. Jeg regner rett og slett med at dette går nok bra :-)

Skrevet

Hear hear!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...