GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei:) Jeg bor i Stavanger, så har tenkt å søke om fødeplass på universitets sykehuse der:) Men hvordan gjør jeg det? Skal jeg ringe til legen å få en time der som vi kan gjøre det, eller må jeg gjøre det selv? Er i uke 10 idag, begynner det å haste?
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 heisann! man må ikke søke fødeplass her på sus, når du ska på kontroll hos legen så sende jo hu informasjon til sykehuset.. men du må på innskriving en mnd før fødselen ca
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 åja:) Så greit
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Eneste er hvis du har lyst å føde på Fødeloftet (uten medisinsk smertestillende) - da må du gi beskjed på forhånd. Jeg fikk tilbud om dette via svangerskapskurset vi meldte oss på i regi av SUS. Fikk da også tilgang på (gratis) modningsakupunktur rundt termin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå