Nummer tre <3 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 hva er det jeg må huske på? søknad om fødeplass Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon er det noe mer??
tara_77 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 hei. dra på trygdekontoret .. der får du de aktuelle sjemaene...hvis du trenger hjelp kan du få bestillt time hos en veileder.. spør da om hvilke papirer du må ha med.. selvangivelser for 2 eller 3 siste år for å beregne fødselspenger... lønns slipp.. også er det legeattest på at du er gravid...(helsekortet kopi) kan brukes..... oxo får du med ett ark som arb giver fyller ut...... spør du på t kontoret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå