Gå til innhold

ang permisjon og skjemaer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det jeg må huske på?

 

søknad om fødeplass

Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon

 

er det noe mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. dra på trygdekontoret .. der får du de aktuelle sjemaene...hvis du trenger hjelp kan du få bestillt time hos en veileder.. spør da om hvilke papirer du må ha med.. selvangivelser for 2 eller 3 siste år for å beregne fødselspenger... lønns slipp.. også er det legeattest på at du er gravid...(helsekortet kopi) kan brukes..... oxo får du med ett ark som arb giver fyller ut...... spør du på t kontoret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...