Gå til innhold

Hva sa dere til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å fortelle samboeren min at jeg er gravid på en annerledes måte.. Tips?

Ikke gravid enda men lov å planlegge vel? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg var så heldig at jeg fikk positivt test på Valentine's Day. :) Jeg hadde noen dager før kjøpt en kjip V-gave, i mangel av fantasi - en boksershorts. Da vi kom hjem fra jobb, fikk han først den... Han snakket i vei om at han hadde dårlig samvittighet fordi han ikke hadde kjøpt noe til meg... Slapp av, bare åpne den andre gaven, svarte jeg.

Så fikk han pakke nummer to. Han kjente igjen innpakningen fra Lindex, og trodde jeg hadde kjøpt noe sexy undertøy til meg selv som en gave til ham... Men neida, i den var det en rosa og en blå babybody i + fire positive tester. Han er lege, men likevel tok det en stund før han klarte å skjønne hva disse testene var for noe, og hva som var positiv test. "Hva er positiv og negativ på denne her, da?" Selv om en CB digital det sto "gravid" på var blant testene. :)

Skrevet

pakket inn en fin gave med en mini mini body....stod pappas gullklump på den...

Skrevet

det tenkte jeg og på, men foreløpig har jeg bare funnet en utenlandsk side som selger sånne bodyer med tekst. Hvor kjøpte du din?:)

Skrevet

Hei.. på herrebutikken Brandstad som du visstnok finner i de fleste kjøpesenter har de sånne nusselige små bodyer på disken... med logoer som. pappas skatt.... sjefen...mors engel... her vokter jeg osv.... har du ingen slik butikk nær deg så hør med venner og bekjente evet ring en av but. og be de lese opp event logoer og hør om de kan sende en til deg.:) lykke til

Skrevet

Hei

Fikk litt sjokk da jeg fant ut at jeg var gravid, trodde jeg hadde omgangsyken, så var hjemme fra jobb. Begynte etterhvert å bli litt mistenksom og kjøpte en test - gravid...fikk ikke tak i mannen min på telefonen, og måtte fortelle det til ham med en gang. Tok et bilde av testen og sendte en MMS....han ringte ganske kjapt tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...